
Video tema: Ilja Laurs analizuoja dirbtinio intelekto įtaką švietimui ir prognozuoja jo ateitį.
Pagrindinės temos:
– Dirbtinio intelekto galimybės asmeniniam mokymui personalizuoti, mokytojo vaidmens transformacija
– Dirbtinio intelekto įrankiai gali padėti mokytojams giliau suprasti studentų poreikius ir adaptuoti mokymo metodikas.
– Naujokams sunku žinoti, ko nemoka; mokytojai turėtų būti vedliai, atskleidžiantys pasaulį, ir įgūdžių lavinimo akcentavimas.
– Dirbtinis intelektas gali padėti spręsti socialines problemas, priimant sprendimus dėl vertybių viršenybės ir lygiateisiškumo didinimo.
– Diskusija apie žmogaus gebėjimų vertę, kai technologijos pranoksta žmones kūrybiškumu ir protu.
Citatos:
Nežinai, ko nežinai — tai didžiausia kliūtis, ir čia mokytojo kaip vedlio vaidmuo tampa kertinis.
Dirbtinis intelektas — tai veidrodis, atspindintis visuomenės nuokrypius ir problemas.
Jei gali atiduoti bazinius poreikius technologijoms, atsiranda erdvė tapti labiau žmogumi.
Rodikliai
- Peržiūrų skaičius: 8813
- Patiktukų skaičius: 239
- Komentarų skaičius: 13
- Įkėlimo data: 2025-06-01
- Duomenys atnaujinti: 2025-07-01
Info: Ilja Laurs: Švietimas ir dirbtinis intelektas, 2025
|
